آموزش بازاریابی دیجیتال از راه های مختلف

آموزش بازاریابی دیجیتال

آموزش بازاریابی دیجیتال از آن جهت حائز اهمیت است که امروزه شبکه ها و فضای های مجازی کاربران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند.و یک بستر پر پتانسیل برای تبلیغات و ارائه ی محصولات ایجاد کرده اند.

با توجه به تعریف بازاریابی دیجیتال که به هر نوع فعالیتی که در بستر اینترنت برای ارائه ی خدمات و معرفی محصولات اطلاق می شود در کافه دیجیتال مارکتینگ به بررسی آموزش انواع بازاریابی دیجیتال در برخی حوزه ها پرداخته خواهد شد.

آموزش بازاریابی دیجیتال در شبکه های اجتماعی

آموزش بازاریابی دیجیتال
آموزش بازاریابی دیجیتال در شبکه های اجتماعی

معروف ترین شبکه های اجتماعی که در دنیا کاربران بیشماری دارند عبارت اند از:فیس بوک،گوگل پلاس،اینستاگرام،یوتیوب،آپارات،لینکدین،توییتر و تلگرام می باشند.همه ی این شبکه های اجتماعی از راه های مشابه و در برخی مواقع متفاوت از بازاریابی دیجیتال کسب درآمد می کنند.

• آموزش بازاریابی دیجیتال در فیسبوک:

این شرکت با فروش بهترین و گسترده ترین اطلاعات و همچنین با تبلیغات هدفمند کسب درآمد می کند.این اطلاعات نا حدی دقیق است که حتی سلیقه ی پوشش کاربران را نیز به طور دقیق می داند.

• آموزش بازاریابی دیجیتال در اینستاگرام:

این شبکه اجتماعی در سال 2010 معرفی شد و در سال 2012 توسط فیسبوک خریداری شد از زمان معرفی تا سال 2016 تعداد کاربران آن از یک میلیون به 400 میلیون رسید.این رسانه ی اجتماعی بستر بسیار مناسبی برای تبلیغات است و می توان از این طریق کسب درآمد کرد.

• آموزش بازاریابی دیجیتال در تلگرام:

از آنجایی که این شبکه اجتماعی ترافیک بسیار زیادی به سمت سایت ها روانه می کند می تواند به در جایگاه یک منبع مارکتینگ قوی عمل کند.در این شبکه ی مجازی طیف عظیمی از فعالیت ها مانند تبلیغات در حال انجام است که درآمد بسیار زیادی را برای شرکت ها و افراد به دنبال دارد.

• بازاریابی دیجیتال در یوتیوب و آپارات:

همانطور که میدانید این دو رسانه در اشتراک ویدئو فعالیت می کنند.یکی از ابزار های پر کاربرد تبلیغات ویدئو است.در این روش در ابتدای فیلم چند ثانیه از یک تبلیغ مشخص پخش می شود و به ازای هر بازدید کاربران از آن درآمدزایی میکند.

آموزش بازاریابی دیجیتال از نوع بازاریابی محتوا

این بازاریابی بسیار استراتژیک بوده و در آن به تولید و انتشار محتوای ارزشمند پرداخته می شود.در این نوع بازاریابی دیجیتال تمرکز بر روی مخاطبان و علاقه مندان به صورت هدفمند است و از این طریق می توان محصولات را به مخاطبان فروخت.

بازاریابی محتوا بر پایه روابط مستحکم با مخاطبان هدف می باشد.در بازاریابی محتوا نیاز است که در ابتدا با در اختیار گذاشتن محتواهایی به صورت رایگان برای کاربران حس وفاداری را در آنها ایجاد کرده سپس با فروش محتوا به آنها کسب درآمد کرد.

آموزش بازاریابی دیجیتال از نوع ایمیل مارکتینگ

آموزش بازاریابی دیجیتال
آموزش بازاریابی دیجیتال از نوع ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال می باشد.در این نوع بازاریابی کمپین هایی تشکیل می شود که می توان در آن ها به خوبی برند ها را معرفی کرد.

تحقیقات نشان می دهد در اثر استفاده از ایمیل مارکتینگ میزان فروش 10 درصد افزایش خواهد یافت.یکی از قابلیت های منحصر به فرد ایمیل مارکتینگ ویژگی اتوماسیون آن است که در آن با ایجاد یک کمپین اتوماتیک خدمات و محصولات بازاریابی می شوند.

ویژگی های بازاریابی از طریق ایمیل در زیربیان شده است:

• یادآوری کردن نوع خدمت به مشتریان و مخاطبان
• ارائه آفرهایی به مشتریان
• معرفی کسب و کار به کاربران جدید و ایجاد تمایل برای خرید در آنها
• تشویق مشتریان به بازاریابی دهان به دهان
• گسترده تر کردن ارتباط با مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *