برگزاری سمینار های دیجیتال مارکتینگ و تاثیر آن بر کسب و کار ها

سمینار دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ روز به روز به یکی از نیازهای سازمان ها، استارتاپ ها و کسب و کار ها بدل می گردد و ماهیت خود را از یک انتخاب به نیاز تغییر می دهد. باتوجه به روی آوردن کسب و کار ها و بیزنس ها به این سمت، سمینار های دیجیتال مارکتینگ اولین قدم برای مدیران کسب کار ها خواهد بود تا فرآیند بازاریابی دیجتال خود را استارت بزنند.

بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به معنی استفاده از ابزار های موجود در فضای وب و دیجیتال برای تاثیر گذاری بر کسانی است که از این فضا ها استفاده می کنند. نظیر استفاده کنندگان شبکه های اجتماعی، بازدید کنندگان وب سایت ها و…

فضای دیجیتال فضایی است که روز به روز در حال رشد و توسعه می باشد و محبوبیت آن در حال افزایش. این در حالی است که در ایران در سال ۱۳۹۷ به گفته ی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایران ۲۰۰ میلیون گوشی فعال وجود داشته است. این آمار به خودی خود یعنی یک بازار پویا، فعال و آماده برای شروع فعالیت.

تاثیر و لزوم بازاریابی دیجیتال در کسب و کار

به طور تخصصی شاخه های بازاریابی دارای بستر های مختلفی برای انجام فعالیت بازاریابی است. اما لازم به ذکر است که فضای دیجیتال و مجازی که عمده زمان انسان های امروزی را به خود اختصاص داده، از آن دسته بستر هایی است که برای بازاریابی و بازارسازی پتانسیل بالایی دارد. از این رو برگزاری سمینار های دیجیتال مارکتینگ که صاحب نظران و متخصصان در آن دور هم جمع می شوند و از تجربیات و اطلاعت خود می گویند، شاید اولین قدم برای شروع بازاریابی دیجیتال یک کسب و کار باشد.

سمینار های کافه دیجیتال مارکتینگ

در سیمنار دیجیتال مارکتینگ به چه زمینه هایی پرداخته می شود؟

زمینه های فروش، تبلیغات و برندینگ، چگونگی طراحی کمپین تبلیغاتی موثر، انتخاب رسانه و محتوا جذاب، چگونگی برون سپاری و گزینش آژانس دیجیتال مارکتینگ یا راه اندازی تیم های دیجیتال مارکتینگ و به کارگیری مشاوران و کارشناسان، تبلیغات در موتور جستجوگر گوگل، بازاریابی در سوشیال مدیاها، بازاریابی ویدیویی، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی و… برخی از مواردی هستند که در یک سمینار از آن ها صحبت می شوند.

از جمله موارد دیگری که در رویداد های دیجیتال مارکتینگ به آن اشاره میگردد ابزارهایی است که به واسطه ی آن ها فرآیند های بازاریابی دیجیتال خود را میتوان مورد سنجش قرار داد که تمامی این موارد در سیمنار های دیجیتال مارکتینگ بیان خواهد شد .

رسالت کافه دیجیتال مارکتینگ

رویداد های بازاریابی دیجیتال که در مشهد توسط کافه دیجیتال مارکتینگ برگزار می گردد، یکی از آن دسته سمینارهایی است که با گردآوری متخصصان و صاحب نظران و علاقمندان باعث رشد فضای کسب و کار و دانش افراد می شود.

سمینار های مختلفی در حوزه دیجیتال مارکتینگ برگزار شده است و در حال انجام است. این سمینار ها قطعا برخود مزایای و معایب را وارد دارند.  اما مجموعه کافه دیجیتال مارکتینگ تلاش دارد تا افراد متخصص و دانشمندی را دور خود جمع کند که علاوه بر دانش و اطلاعات مسیر ها را به صورتی عملی طی کرده باشند و حاصل همپوشانی اطلاعات و تجربه خود را در اختیار علاقه مندان قرار دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *