معرفی کامل آکادمی دیجیتال مارکتینگ

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

در آکادمی دیجیتال مارکتینگ دوره های آموزشی بازاریابی دیجیتال به صورت آنلاین و یا حضوری تشکیل می شود.و داوطلبان با شرکت در این کلاس ها مفاهیم دیجیتال مارکتینگ را فرا می گیرند.این دوره ها معمولا شامل موارد زیر می باشند:

  • ورکشاپ دیجیتال مارکتینگ
  • دوره ی مدیریت بازاریابی دیجیتال
  • آموزش اصول بازاریابی دیجیتال
  • دوره های سئو
  • دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی
  • دوره ورد پرس
  • دوره استراتژی دیجیتال مارکتینگ

در کافه دیجیتال مارکتینگ تمام این دوره ها با هزینه های مشخص و تعداد ساعت کلاس از قبل تعیین شده به صورت آنلاین و آفلاین آموزش داده می شود.در ادامه به بررسی برخی دوره های آکادمی دیجیتال مارکتینگ پرداخته می شود.

دوره ی سئو در آکادمی دیجیتال مارکتینگ

امروزه به قدری تکنولوژی و اینترنت پیشرفته و فراگیر شده است که کمتر کسب و کار موفقی دیده می شود که وارد حوزه ی دیجیتال مارکتینگ نشده باشد.برای جذب کاربران بیشتر و دیده شدن در میان عموم مردم و برخورداری از رتبه ی  بالاتر در موتور جستجوی گوگل فراگرفتن علم بهینه سازی موتور جستجو و در یک کلام سئو امری بسیار ضروری است.اگر برای راه اندازی یک سایت به بازاریابی اینترنتی پرداخته اید یکی از محتمل ترین راه های بازگشت سرمایه استفاده از سئو می باشد در واقع یکی از قسمت های مهم بازاریابی دیجیتال سئو کردن سایت می باشد.

به طور معمول در دوره ی سئو در آکادمی دیجیتال مارکتینگ عناوین زیر تدریس می شوند:

  • معرفی کامل بهینه سازی وبسایت ها و سئو
  • تشریح وب یک،دو و سه و چگونگی پیدایش سئو
  • تجزیه و تحلیل و بهتر کردن سرعت سایت ها
  • Google webmaster tools
  • تشریح فعالیتها و منابع سئو

دوره ی مارکتینگ شبکه های اجتماعی در آکادمی دیجیتال مارکتینگ

دوره ی مارکتینگ شبکه های اجتماعی در آکادمی دیجیتال مارکتینگ

در بازار امروز که همه ی برند ها و شرکت ها در حال رقابت تنگاتنگ با یکدیگر هستند استفاده از شبکه های اجتماعی جز جدایی ناپذیر بازاریابی دیجیتال می باشد.شبکه های اجتماعی پر کاربری مانند: اینستاگرام،تلگرام، گوگل پلاس و توییتر موارد بسیار جذابی برای بهره بردن از بازاریابی دیجیتال هستند.

در این دوره به ارزیابی و تجزیه و تحلیل روابط جامع در بستر آنلاین و دیجیتال پرداخته می شود.رسانه های اجتماعی که در بالا نام برده شد جزو بهترین کانال های مارکتینگ ارگانیک وتبلیغات در بازاریابی دیجیتال محسوب می شوند.در آکادمی دیجیتال مارکتینگ مزیت های اساسی و مهم،تنظیمات و روابط اصلی جهت بهینه سازی پست ها آموزش داده می شود.

به طور معمول در دوره ی مارکتینگ شبکه های اجتماعی در آکادمی دیجیتال مارکتینگ عناوین زیر تدریس می شوند:

  • آشنایی کامل با شبکه های اجتماعی از جمله:لینکدین،توییتر و اینستاگرام و …
  • چگونگی تدوین استراتژی مطلوب برای هر رسانه ی اجتماعی
  • چگونگی برند شدن در فضای مجازی
  • چگونگی تولید محتوا بر اساس نوع شبکه ی اجتماعی

دوره ی وردپرس در آکادمی دیجیتال مارکتینگ

برای داشتن یک سایت خوب و اصولی مبتنی بر فعالیت در بازاریابی دیجیتال اولین قدم فراگیری وردپرس می باشد.در دنیای امروز بهترین وسیله برای داشتن یک وبسایت خوب وردپرس می باشد.

به طور معمول در دوره ی وردپرس در آکادمی دیجیتال مارکتینگ عناوین زیر تدریس می شوند:

  • معرفی کامل وردپرس و ساختار آن
  • تشریح هاست و دامنه و چگونگی نصب وردپرس در هاست
  • چگونگی سفارشی سازی و کار با افزونه ها
  • دسته بندی ها و برچسب ها
  • چگونگی ایجاد منو ها و آموزش کار با آنها
  • تشریح قالب های وردپرس
  • نکات امنیتی در زمان نصب وردپرس
  • چگونگی تدوین یک متن خوب و مخاطب پسند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *