معرفی آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ

آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ

برای دسترسی به آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ نیاز است که در سایت های مختلف به گشت و گذار بپردازید تا بتوانید از این خدمات بهره ببرید.می توانید از ویدیو های آموزشی که در سایت های مختلف وجود دارد برای آموزش رایگان دبجیتال مارکتینگ استفاده کنید.در کافه دیجیتال مارکتینگ آموزش هایی به صورت رایگان در رابطه با افزایش بازدید سایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

افزایش بازدید سایت در آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ

افزایش بازدید سایت با آموزش دیجیتال مارکتینگ

صرف نظر از آنکه در چه حوزه ای کار می کنید و چه محصولاتی ارائه می کنید در ابتدای امر باید درصدد افزایش تعداد بازدید از سایت کاری خود برآیید.اگر سایت شرکت از نظر محتوا در حد بسیار خوبی باشد ولی بازدیدکنندگان زیادی نداشته باشد احتمال موفقیت در کسب و کار کاهش می یابد.در ادامه به بررسی راه هایی در رابطه با آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ در حوزه ی افزایش بازدید پرداخته خواهد شد.

1.نوشتن مقالات پر بازدید

در ابتدا باید به انتشار محتوایی بپردازید که در زمینه ی کاری شما طرفداران زیادی داشته باشد.این محتوا ها باید به گونه ای باشند که جستجوی زیادی به صورت ماهانه داشته باشند.برای این امر باید در ابتدا کلمات کلیدی که بیشترین سرچ برای آنها انجام می شودرا شناسی سپس یا در رابطه با آنها مقاله نوشت یا اینکه در مقالات از این کلمات نیز استفاده کرد.

2.تولید و انتشار ویدیو

بدون شک تاثیر گذاری ویدیو ها بسیار زیادتر از مطالب متنی می باشد.در این قسمت از آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ به بررسی تولید و انتشار ویدیو پرداخته می شود. یک نمونه ی بسیار ساده از ویدیو برای سایت به این گونه است که در ابتدا مقاله هایی که تولید می شوند را به صورت پاورپوینت درآورده و با تبدیل آنها به ویدیو که حتی شما نیز میتوانید بر روی آنها توضیحاتی را بدهید.پس از انجام این کار نوبت به اشتراک گذاری ویدئو ها در سایت هایی مانند یوتیوب و آپارات می رسد.

3.تولید و انتشار فایل های صوتی

معرفی آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ

معرفی آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ

یکی از راه های آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ فراگیری تولید پادکست است.برای این کار و تولید پادکست فقط کافی است مقالاتی که تولید شده است را به فایل های صوتی تبدیل کنید.این فایل ها را می توانید در سایت هایی مانند شنوتو و تهران پادکست به اشتراک بگذارید.

4.تولید و انتشار ایبوک

در این قسمت از آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ به معرفی ایبوک ها پرداخته می شود.ایبوک ها در واقع همان کتاب الکترونیکی هستند که در بسیاری از سایت ها موجود می باشند.پس از ایجاد کتاب الکترونیکی باید آنها را در سایت هایی مانند Takbook.com و ketabesabz.com به اشتراک بگذارید تا کاربران زیادی از آنها بازدید کنند.مدیران این سایت ها با انتشار آنها در کانال های خود نیز کمک شایانی به افزایش بازدید از کتاب ها می کنند که این به نوبه ی خود باعث می شود که دیگر سایت ها نیز از کتاب های الکترونیکی تولید شده توسط سایت شما استفاده کنند.

معرفی کتاب هایی برای آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ

 

نام کتاب نام و نام خانوادگی نویسنده تعداد صفحات
آموزش سئو برای همه محسن سالار رضایی 144
100 نکته سئو رضا شیرازی 104
سئو 2018 رضا شیرازی 46
سئو را قورت بده رضا شیرازی 32
آموزش لینک بیلدینگ محسن سالار رضایی 99

 

در پایان آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ باید اشاره شود که با استفاده از تکنولوژی،داده ها،دستگاه ها و پلتفرم های دیجیتال می توان باعث افزایش درآمد در این حوزه شد.اما باید ابتدا آموزش هایی را گذراند و پله به پله در این مسیر به پیشرفت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *